Klachtenprocedure
Heeft u onverhoopt een klacht over onze praktijk? Lees dan onderstaande informatie door wat u dan kunt doen. Bovenaan deze pagina staat een link, als u daarop klikt kunt u het klachtenformulier openen, printen en invullen. Het ingevulde formulier kunt u op de praktijk inleveren of per mail verzenden. Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na een contact met onze praktijk. Wij willen dit dan graag zo van u horen, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren. U kunt ons hierover altijd direct aanspreken. Als dit niet past of u zet uw ervaring liever op papier dan kunt ons Klachtenformulier invullen en inleveren.
De klachtencoördinator neemt uw klacht dan in behandeling. De huisarts of een medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven wij telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een 14 dagen in behandeling te nemen en af te ronden. Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. Zie hieronder voor de gegevens.
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088 0229100
info@skge.nl